Tuesday 3 April 2012

Bohsan......

Ooouuggghhh.........memang early of the month aku mood aku akan sengal+blur+menyampah.....Nak tahu kenapa....sebab aku kena g HQ nak kena buat monthly account report.......Bohsan giler....biler nak habis ni....dahlah duduk macam kera sumbang kat sini....Ini my boslah ni.....Accounts system tanak fixed kat my opis..kalau tak tak payah nak mengadap muka &*&^^ diorang neyh especially "The Account Manager" yang acting mengalahkan General Manager lagaknyer......Konon my boss nak reduce costlah tu dah tak pasal2 aku yang kena pegi every month dekat HQ..bukan setakat buat monthly report...prepare cheque pown kena dekat sini..bohsan..bohsan...

Bilalah aku dapat merasai environment baru nih..Hopefully after my confinment (betul ker aku eja neyh......)

I want new job pleaassseeeee...!

No comments:

Post a Comment