Friday 13 April 2012

Kalau takut dilambung ombak.....

Agak terlambat mengupdate pasal gegaran tu ek...So last Tuesday......g tgk si Najma kat hostel...belikan dia biskut segala...sian kalu dia lapa heheheee.....so weolls lunch dulu walaupun waktu tu time minum petang (aternyer laki aku keje weyh..tunggu dia balik...so lunch kat KFC...tapau kat Najma sekali.....)...so berkelahlah ditepi pagar hostel tu nunggu mak jemah eehh..silap..si Najma makan KFC...aternyer aku beli yang biase jerk bukan Family Feast boleh jamu kengkawan..ni memang utk dia sorangkan...lepas tu kitorang pown balik....balik2 baru tgk FB....mak aaiii ramainya yang update status pasal gegaran...tapi....nape aku tak dapat rasa ek huhuhu....2 kali pulak tuh.....maybe aku kat lua kot..........Tapi syukur alhamdulillah selepas gegaran takde tsunami berlaku...

The next day tepon my mak...FYI my umah within 1km jerk dari laut......kan tempat yang famous ngan Kari Sembilang tuh..Ban Pecah.....My abah said memang kat kampung rasa sikit gegarannyer...air dalam heater pun berkocak2.....my Pok E ada kat bendang time tu..memang air kat bendang tu pown berkocak2.......Tapi syukur takde apa2 yang tak elok berlaku...........

Ni aku letak gamba Ban Pecah sekali lagi ek...

Dekat jerk ngan umah kampung neyh....
Najma & Hasya....

No comments:

Post a Comment