Tuesday 8 May 2012

My baby is coming.....

Dah hampir 98.9% kelengkapan dah siap...hehehehehe tapi macam tak cukup jerk.......aku giler tgk rompa okeh.....tp my hubby ckp jgn byk beli sangat nanti dia membesar...ada satu rompa haku beli mmg utk new born..mak ai..kecik jerk..tp my baby sitter dah tempah..."Ana, kalau baby ko dah tak muat..akak nak bau neyh...nak gantung dalam kete kekdahnyer" huhuhuhu...boleh jer...memandangkan mmg rompa tu comel sangat kalau gantung dlm kete memang dabomlah....hehhehehhee...

Nie aku listkan barang yang dah aku sediakan untuk baby ..:-

a) Katil baby - Ha..neyh turun temurun dari si Najma.....maklumlah anakku bukan anak omputih...diorang lebih suka tido ngan makpak.....so condition masih lagi tip top
b) Tilam - takkanlah aku nak pakai tilam kakaknyer dulu ye dok..memang ada pown tapi my hubby ckp beli barulah..sian si baby....so beli tilam kekabu....2 set..1 set beli...1 set mak nak buat sendiri...
c) Baju/topi/sarung tangan - ada baju kakaknyer yang masih boleh dipakai...ada yang beli baru......
d) Barut - pakai yang kakaknyer punya..condition still ok..aku beli dua jer yang baru......kain kartun2 lagi ko bukan macam dulu plain satu kaler....
e) Mandian - dah beli dah..tp beli satu set jer.......konon2 ada orang kasi hadiah nanti huahuahuaha....

Eerrrmm..rasanya semuanya dah disiapkan..hopefully takdelah yang tertinggalkan......beg utk ke hospital pun dah letak dalam kete dan bawa kemana2 aku pegi..buku clinic pun memang ada dlam handbag 24 jam.....so mmg tunggu masa jerk....

So kengkawan doakan agar dipermudahkan yer...Amin...



No comments:

Post a Comment