Wednesday 23 May 2012

Jalan-Jalan Makan - Restoran Sri Melaka


Nama Kedai : Sri Melaka
Lokasi : Taman Tun Dr Ismail
Harga : Standard as restaurant
Layanan : OK

So Ahad lepas setelah hari Sabtu tak g mana2 sebab my asben keje…decide g tempat asben sebab dia ada keje lagi on that Sunday….ingatkan  sekejap jerk tapi mak aaiiiii dah nak dekat lunch hour aku still kat opis dia dok melangut tgk Fb…..dia g buat kejelah….aku ngan Hasya jerk…so janji nak g Jalan TAR sebab nak belikan kain ela untuk my mak for Hari Raya…..dia takut mood aku tak bagus so bawaklah aku ke seberang jalan…restaurant yang mahal sket…..untuk mententeramkan hati bini dia neyh…..

Sri Melaka neyh aku dah pernah makan tapi jarang2lah…sebab harga dia boleh tahan…..yang aku tahu dia ada branch kat Armcorp Mall…maybe ada branch lain lagi kot……so dah terang2 may asben nak belanjer so ikut jerk menu pilihan dia…..Ecteli dia selalulah makan kat sana sebab dekat ngan tempat keje dia kan…so any contractor yang nak belanjer dia …dia suggest Sri Melakalah hehheehhee

Makanan memang awesome……so korang kalau nak suruh orang belanja (klu korang nak belanjer pown okeh jugak) aku suggest tempat neyh….Layan the gambar…

Sago Melaka
Mak boyot punyer...
Butter Prawn
Green Chicken Curry

Sotong Kam Heong
Entrance Sri Melaka TTDI
Cendol Hasya...

No comments:

Post a Comment