Wednesday 23 May 2012

Japanese Cotton Cheesecake by Syikin Q Cupcakes



Ha………nampak sedap tak?...memang sedap pown……neyh my best best friend (BFF) Syikin yang buat…..alasan?......sebab aku tegur dia kat status FB dia…katanya nak buat Japanese cotton cheese cake…..aku kan mak boyot (untung jadi mak boyot neyh hehee) aku pun tegurlah…sedapnyer…..oleh kerana aku dah tegur dan takut anak aku nanti meleleh air liur (mak dia kot yang meleleh air liur hahahhaha) dia sanggup buat dua kek (satu lagi pun mak boyot jugak Medi) dan hantar kat kitorang…so sweet……TQ Syikin…..


Dah makan aku pun comment kalau letak banyak cheese lagi aku suka sebab aku hantu cheese….then dia jawab….”Ater nie bukan cheesecake lah laling…nie cotton cheesecake memang letak tepung bagai….kalau cheesecake letak cheese semata”…mak aiii sorilah…aku mana tahu kekdahnyer hehehehehehe……tapi anyway memang sedap okeh….sesapa nak tempah kek neyh (bukan kek nie jer yang dia pandai buat okeh)……PM me huhuhuhu…dulu waktu aku buat makan2 pun aku order ngan dia carrot cheese…..dah datang ada satu kek lagi dia buat….tambah red velvet plk hahhahha….

Sekali lagi TQVM for the lovely cake and sanggup dtg opis aku anta the cake…Love u…..

No comments:

Post a Comment