Wednesday 23 May 2012

Jalan-Jalan Makan - Laman Aiman


Nama Gerai : Laman Aiman
Lokasi : Kampung Baru, Kuala Lumpur
Harga : Berpatutan
Menu : Nasi dan lauk pauk, Sup2 herba,Western Food, Ikan bakar, Thailand Food, Kek, Otak2, Sata & Satay
Layanan : Memuaskan

Ha…entry pasal makan lagi….my best friend Lel tanya….nape lately rajin ko g makan sana-sini……..heehehhehe . Lel..sejak aku jadi mak boyot neyh dapur dah lama tak berasap……Bak kata kawan aku yang sorang lagik Syikin Azit….ada lagi ker dapur kat umah ko tu? Cer try check? Ahaks…….sentap okeh hahahahhha…tapi tak kisah pown sebab my asben faham…..ecteli dia yang bawa aku g makan tempat2 baru neyh…….dulu2 bukannya tak suka makan2 kat tpt2 baru tp lebih suka pergi tempat yang dah tahu keenakan masakan disamping dekat ngan umah…..malas aku nak g makan semata2 masuk KL yang sesak….tapi my asben yang bawa kira oklah tu….Sian dia…takpe nanti after bersalin aku masuk dapur balik ek hehehehehhe…

Okeh…tempat neyh kat Kampung Baru itself….dekat ngan kedai makan DULANG…..tepi jalan jer tapi kira besar jugaklah tpt neyh……semua ada ko nak apa segala bagai…pilih jerk……harga boleh tahan tapi nape aku letak berpatutan sebab kalau selalu kat kedai biasa order ayam masak kicap…..yang dapat…ayam and bawang jerk yang nampak kan…kan..kan…..tapi kat sini..ayam dia banyak..then ada carrot, bunga kobis, kacang peas, broccoli and bawang sekali…ha…..tu yang best….then kalau minta sup tak kira sup apa pun sup dia rasa herba okeh…..

So kalau nak try memang aku suggest sangat tempat neyh…..so layan gambar….

My menu.....
Wajib ada..Salad Manggo
Tak sabar nak makan neyh....
The view
Entramce...

No comments:

Post a Comment