Monday 19 December 2011

Gerai Famous my Pakcik.....

Pepagi dah kol my makcik.....my cousin yang jawab sebab maknya too bizi nak pick up the kol.....haku tanya berniaga tak ari ni dia cakap yes...So....my Hubby cepat mmmaaaannngggguunn...nanti abis roti pakcik haku hihihi......
Gerai  my pakcik situated at Taman Sri Gombak betul2 atas bukit..bawahnyer  taman tempat orang dok berjogging.....dah lama dia berniaga kat situ....yang special nya gerai my pakcik ni.....ada jual nasi lemak (my makcik yang handle) and jual roti canai (ni my pakcik yang handle pulak) and kuih muih...Cuma air je diorang tak buat hehehee.......karang buat dah jadi kedai makan laks......so open everi Wednesday till Sunday...Monday & Tuesday closed.....kalau nak merasa kena datang awal2 becoz mostly kol 10.00 dah abis.......
Kalau haku g kat gerai pakcik aku tu...tak boleh buat malu2 kucing.....sebab diorang ni memang bizi ,makcik aku, anak dia Ila and Fikah and sorang pembantu Rose yang jaga dept Nasi Lemak....My Pakcik, anak dia Elyas, along and friends sorang akan jaga Roti canai & kuih dept........Elyas aka alang ni dari kecik mmg dah mewarisi bakat menebar roti ni so kalau dia cuti (dia keje kat hotel okeh) dia akan tolong my pakcik.... .So kalu dah sampai tu pepandailah amek sendiri ye tuan & puan....kalu malu2  nak tunggu sampai owang dah reda alamat tak merasalah......nak tunggu pelawa pun jangan...diorang ni betul2 sibuk......so lepas makan tu barulah boleh nak gossiping ke...sembang2 kosong ker..lepak2 ke..(my pakcik ada buat pelantar untuk visitor macam haku ni ek.....ooppss....bukan haku jer ek..yang rajin melawat pakcik aku kat gerai...melawat plus makan free okeh hehehhehe.....my cousin yang lain rajin gak g sana....sambil bertanyakan khabar n dapat makan sekali okeh...Sedap ooooo Nasi lemak & Roti Canai pakcik aku tu...seriously cakap bukan sebab dia pakcik aku tapi memang sedap....aku rasa kat KL ni salah satu yang tersedap pernah haku makan...tak caya?...Jom g gerai pakcik aku tu ye...tapi korang kena belilah aku je yang makan free.....huahuahua aku lain ma.....aku anak sedara kesayangan....hehehhe...
Pakcik aku ada menyediakan catering.....kalau sesapa yang berminat bolehlah call dia untuk tempahan.....Pakcik Khalid – 012-693-5720...
Ni gambar dari sepesbuk haku...jom kita layan......
Apa2 hal makan dulu hihihihi....

Makcik sibuk layan customer...

Alang tunjuk skill......


Wif my pakcik....


No comments:

Post a Comment