Friday 30 December 2011

Cousin kawen...

Kt bilik pengantin

Pengantin



Bergamba dihadapan pelamin
  
Haku ni dari dulu lagik sesapa yang kenal ngan haku kalau time2 public holiday nih...janganlah dok buat planning ngan haku sebab memang haku bizi beb.........cousin kawenlah...cousin tunanglah ....ni CNY ada lagi cousin haku nak bertunang....seyes weh..hehehehee.....For info family kitorang  memang rapat ngan cousin2 ni....tak kiralah side mak or abah aku...ngan cousin memang ngam habis tak kira lelaki ker pompuan hehhehheee....

Baru2 ni Sabtu before Christmas my cousin kawen kat Sg Tinggi, Trong so kitorang mak,abah,hubby,me & kids g satu kete.......yang lain pun menyusul....dia anak Paktam aku means abang abah haku.......Cousin aku lelaki tapi mak aaiiii pelamin bagai.....kalah pompuan...siap ada pelamin meja makan, hiasan bilik tidur....pintu gerbang pun ada weh....kellllaaassss ko heheeheehee....Dari kol 10 sampai petanglah lepak kat sana...jumpa sedar mara.....tadi haku ckp CNY ada cousin side mak aku nak tunang kan......& on 05th Feb pun ada lagi....cousin side abah haku plk yang kawen hehheehee....aku mmg kalau ada public holiday tak dapatnyer nak planning vacation.....tak kisah pun klu nak coti2 bole g weekend pun ye doopp?....heehheee...Ni ada gamba..jom kita layan......sorilah gambo pengantin sket naaawwww.....hehehe malu weh....camera diorang semua canggih2 camera haku nan ado....so tangkap gambo jauh2 ler heheeheeeee.....Jom layan.....



No comments:

Post a Comment