Tuesday 12 January 2016

Karaoke time - Superstar Wangsa Maju

Alkisah...wife si Bob dah balik Ganu as dalam pantang...so Si Bob ni bosan so sebab tu dia arrangekan aktiviti yang diwajibkan kitorang semua join...hahhaahaa...So on Saturday last week kitorang plan nak g Karok...Si Nancy and Effa awal2 dah tarik diri sebab tak minat menyanyi....so kena tarik orang lain untuk join as kalau tak only my asben, Bob and Azam join..eh mana aci gegels takde and nanti tak pasal2 aku kena buli confirm tak dapat nak menyanyi kan..So kena pujuk si Baity.....Baity ni satu je problem dia.....kalau nak bawa gi mana2 dia on tapi kena tolong antar dia balik umah...umah dia mmmaaakkk aaaiiii terpesong dari laluan kitorang tu susah sikit...So oleh kerana takde geng aku ok kan aje nak bawa dia...So ajak si shy shy Asy sekali....as rumah Asy tak jauh dari rumah aku so boleh antar balik.

So decide satu kete je as my kids tak join..Eh kalau si Iman join nanti tak pasal2 microphone tu tak dapat kat orang lain kan....So berhimpit2lah kitorang dalam kete sebab nak karoks punya pasal.

Tempat dia not bad...memang besar,,,tak mahal as kitorang tong-tong bayar je....tapi sound system dia agak membingitkan aku jelah....yang lain semua ok je....

Bob and my asben dengan rock kapaknyer....si Azam up to date punya lagu huiii...So kitorang keluar balik dah dekat pukul 11....so decide balik terus as tak sempat nak dinner together...aku cuti tapi diorang yang lain ni semua keje on Sunday....

Antar baity balik...her twin bekalkan aku dengan porridege plk...huiii apalagi berselera makan kat umah dengan my kids....Credit to Along....Gambar kat dalam bilik karoks takde sebab gelap so tak berapa nak cantik..so enjoy gambar kat entrance dia je ye...

Jom me'nyumbang'kan lagu....

Bob,Baity,Me, Azam and Asy

Nilah dia si shy shy Asy....pemalulah sangat....sekali dia nyanyi Matahari kau.....

No comments:

Post a Comment