Monday 25 June 2012

Minggu yang bizi....

Minggu yang bizi.....tapi aku tak bizi...ha...camana tu???? Yelah.....semua owang bizi nak buat persiapan untuk majlis cukur jambul Raisha Iman....sibuk  nak discuss menu, nak beli goddies...mak abah  sibuk uruskan bab2 makanan..yang lain semua baru kitorang yang handle....mak dah call kawan Marhaban dia....tetamu pun dah dijemput......aku jugak tak boleh nak active maklumlah dalam pantang lagi.....kalau ikutkan nak jerk aku g Parit Buntar tu nak survey goddies dan sebagainya...tapi tak boley huhuhu so tengokkan jerk...

Minggu tadi my asben balik kampung....dah siapkan nota apa yang dia perlu buat.....tapi macam tak percaya jerk kat dia huhuhu..nak suruh amek baju dari tailor.....suruh amek tudung kat dalam kotak..(kompem dia tak dapat cari tudung tuh) ,nak suruh dia packing baju melayu dia warna pink n baju anak2 warna pink (ish tak percaya aku..kompem tak jumpa)..nak suruh dia survey goddies dan macam2 lagik......terpaksa percayakan dia sebab aku tak boleh nak klua bagai kan...huhuhu

So nanti cerita majlis cukur jambul akan di update later....tunggu.....

2 comments:

  1. Congratz Kak su, lama xjenguk blog ni..akak dh selamat deliver dh ek? Tahniah!Syukur.. (^_^)

    ReplyDelete