Friday 15 June 2012

Hati seorang ibu...

Tak sampai seminggu aku ditinggalkan kat kampung neyh....rindu sangat kat anak aku si Hasya and Najma kat KL.....Najma oklah lagik sebab dia duduk hostel so dah biasa kena tinggal ......tapi si kecik tu.....selalu lepas balik keje amek dia....dia sibuk lapar walaupun dah makan kat umah Kak Idah @ my baby sitter..then bawak dia dinner...tanya dia ada homework ke tak........then tido......selalu suruh dia tolong sama2 sidaikan baju....amek kan air...amek itu...amek ini.....sekarang ni dia kat KL aku kat kampung....jiwa terasa kosong....kosong.....bak kata si Najwa Latif....huuuuhuhuuhu aku rindu kat anak aku...

Dulu waktu beranakkan si Hasya , Najma was in Kindergarden so bolehlah tukarkan sekolahnya kat kampung for two months....tapi ni si Hasya dah darjah 2 takkan pulak aku nak tukarkan....byk plk procedurenyer huhuhuhu........

Sekarang ni nak bercakap dengan dia pun tak boleh....mesti nangis...aari tu si Najma call pun aku tak dpt nak bercakap.........rasa sedih sangat.......beginilah hati seorang ibu..........huhuhuhuhuu rasa ingin dekat je ngan anak2.....walaupun didepan diorang kita suka membebel...lebih bising dari ayah tapi sebenarnya kita sayangkan anak2.......dah jauh macam ni mulalah rindu sangat2......

Najma & Hasya...mama rindu korang........love u....

No comments:

Post a Comment