Monday 28 November 2011

My BFF....

I got too many BFF....ni salah satunyer......AZEETA BT ABD AZIZ...

Aku dh kenal lama ngan dia.......my life ......my secret..most dia memang tau.....kenal pun masa first keje......kitowang mmg berdua......shopping berdua..jalan2 berdua....boyfriend kitowang pun terpaksa gak jadi kawan baik..sebab kitowang selalu buat aktiviti together2......hahahhaaa....kena marah pun berdua...(aku ingat sampai mati tak gitu ata...)....
Aku kawen dulu then dia menyusul.....nasib baik kitowang ada gak bau2 mangga sket.....dia punya auntie kawen ngan aku nyer cousin so.....mmg tak akan putus pun......Insyaallah.....Ata...Thanks for being my fwen foreva n eva...I Love you......So ini dia gamba my Bff..tp nk post gamba dedulu rasanya tak best kot sebab dia skang ni dh berhijrah (bertudung..Alhamdulillah)......so aku post pic terlatest lah ek.....Note buat Azeeta....klu ko ada problem please do not hesitate to call me..I will be there for you....

No comments:

Post a Comment